BLI MEDLEM!

Ønsker du å bli medlem i Rennesøy Fotballklubb?

Perfekt!
Vi ønsker nemlig å ha deg med på laget, enten det er som spiller eller som støttemedlem.

Trykk på knappen for å starte innmeldingen (via Spond)

P1162544.jpg

Rennesøy Fotballklubb bruker Spond Club som medlemssystem.
Ved å følge linken får du ved noen få og enkle steg registrert deg selv med nødvendig informasjon.
Det er viktig at all informasjon som blir lagt inn er korrekt da RFK sitt medlemsregister i Spond Club blir synkronisert med NIF (Norges Idretts Forbund).

NIF vil etterhvert innhente fødselsnummer for medlemmet direkte. Dette er et krav fra Kulturdepartementet for å sikre korrekt registrering og at et medlem skal kunne spores tilbake til en enkeltperson.

Du kan også kontakte medlemsansvarlig på medlem@rennesoyfk.no om du trenger hjelp til registreringen.
Husk at utmelding av medlem må gjøres skriftlig til nevnte mailadresse.

Etter godkjent registrering vil du få all info og aktiviteter i gruppen opp i Spond appen. Last denne ned på telefonen din om du ikke allerede har gjort det. Lenke finner du nederst på siden.

Om du allerede er medlem i klubben men ønsker å delta på ytterligere et lag/aktivitet så trenger du IKKE registrer deg her. Da må du kontakte lagleder for den gruppen du ønsker å delta i for å bli lagt til etter avtale. Kontaktpersoner finner du her for RFK lagene.

Alle som ønsker å støtte oppunder klubben er hjertelig velkommen til å bli støttemedlem. Vi er takknemlige for alle som vil bidra til klubben vår.
Det vil da betales vanlig kontingent.

Hvem ordner hva?

Klubben skal sørge for:

• Korrekt registrering av medlemmet i Spond for informasjon vedrørende kamper, treninger osv. Invitasjon til Spond blir sendt ut når lagleder har fått informasjon om medlemmet (se neste side).

• Utstedelse av medlemskontingent/treningsavgift via Spond, som dekker

• Gul spillertrøye (skal kun brukes i kamper)

• Utstyr til bruk under trening og kamp.

• Registrering av medlemmet hos NIF og deres forsikringsordninger.

Medlemmet skal sørge for:

• Svart shorts og svarte strømper til bruk i kamp.

• Leggbeskyttere (påkrevd på trening og på kamp).

• Fotballsko til bruk på kunstgress.

• Treningsutstyr etter eget ønske og behov. RFK har en egen klubbkolleksjon levert av Sport1 i Randaberg som kan benyttes. Som medlem i RFK får du rabatt på kjøp.

• Foresatte bør installere Spond app for informasjon vedrørende kamper, treninger osv. Se lenke under for info. Spond-profilen registreres i foresattes navn.

Årspriser

Kontingent ledere (alle med verv i klubben)

Kontingent medlemmer (spillere og støttemedlemmer)

Aktivitetsavgift barn

Aktivitetsavgift ungdom

RFK Barn og RFK Ungdom (Ekstra-tilbudet)

- kr 100

- kr 275

- kr 750

- kr 1225

- kr 2500

• RFK Barn og ungdom faktureres to ganger i året (kr 1225 pr halvår)

• Makspris pr familie på kr 3000 blir beregnet ut fra kontingent og treningsavgift.
    Avgift for RFK Barn og Ungdom kommer i tillegg